Dormir entre barquetes de poesia ???
...
Despertar; ara !!!

dijous, 9 de maig del 2019

Lentitud



Ara que l’alta velocitat
trepitja les formigues.
Ara és el moment per aturar-te
i no sortir mogut a la foto.
Tampoc cal que sigui ara mateix.
Quan sigui el cas,
quan arribis, quan convingui.
No et precipitis.
Llença-t’hi sense les presses
dels dies laborables. Escolta
une peça musical de vint minuts
i deixa’t dur
deixant que corrin els ‘runners’;
jo ja vindré.
Tu comença a caminar,
jo bado amb la còrrua de formigues
i et vinc a buscar.

Planta cara al temps. Bada. Badem.
La poesia potser et dóna una empenteta.

i retrobats i quiets, ens fem la foto.


El poeta roig  (F.P.)
9 de maig de 2019

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

La (meva...)


El plany, la ràbia... . Més aviat és el crit

d’homes i dones perduts

que, des d’una ciutat podrida de silencis,

hissen l’esguard que el pànic enderroca.

La boira bruta, el contenidor cremat,el plor del carrer en cendres... són els meus mots.

Tal vegada, un refugi a tanta desesperació.

És poca cosa més, la (meva) poesia.

Fidel; 2008


POESIA


LLIBERTAT


JUSTÍCIA


POESIA


!!!!!!


(...)