Dormir entre barquetes de poesia ???
...
Despertar; ara !!!

divendres, 18 de novembre del 2022

Quan Déu

 

                                                          Foto: Cala Mateua (L'Escala)


Quan Déu va refer el món

guixant el darrer dels pecats,

tatxant els darrers versos,

tu i jo estàvem d’allò més distrets.

Jugàvem a pedretes

i ens llençàvem miradetes

de lluna gran, molt gran.

Ens brillaven els ulls

com sol al migdia,

i jo un dia vaig petonejar el teu peu

i rebolcar-me amb tota tu

per la platja un novembre humit.

 

Déu seguia ocupadíssim.

Tu i jo, que prèviament

ens havíem passat notetes,

ho estàvem encara més que ell.

Ell –Déu- seguia dalt de tot,

nosaltres seguíem entre diminutius

jugant a notetes, pedretes, miradetes

i a la platja escrivíem poemes

i el primer, el segon i el darrer

dels pecats vitals.

 

I vam començar a mirar la mar.

 

 

Poeta roig (Fidel Picó)

Abril 2020; refet novembre 2022


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

La (meva...)


El plany, la ràbia... . Més aviat és el crit

d’homes i dones perduts

que, des d’una ciutat podrida de silencis,

hissen l’esguard que el pànic enderroca.

La boira bruta, el contenidor cremat,el plor del carrer en cendres... són els meus mots.

Tal vegada, un refugi a tanta desesperació.

És poca cosa més, la (meva) poesia.

Fidel; 2008


POESIA


LLIBERTAT


JUSTÍCIA


POESIA


!!!!!!


(...)