Dormir entre barquetes de poesia ???
...
Despertar; ara !!!

dimarts, 12 d’abril del 2016

Món sense mirades



Primer dia d’abril amb pluja.
Hi ha dones plenes d’abraçades 
que passen com tren d’alta velocitat,  
i les poques que hi ha a l’andana, miren el mòbil. 
M’han dit que la poesia esta estressada 
i ha fugit per la porta d’emergència 
cap a la cruïlla on les deesses campen nues 
com estàtues sense alè.
Som com cavalls vermells 
a la recerca de la febre d’or, 
passem pantalles desbocats. 
Els mots cauen al pou, 
i en un món sense mirades, 
em deixo barba, 
miro estàtues, 
perdo l’ordre del nord 
i em perdo pel desordre del sud. 
I ja no atenc el més substancial i elemental: 
que tens uns llavis preciosos, 
i que abans de marxar a corre-cuita, 
fóra bo una abraçada com les d’abans. 

Mentre, les gotes d’abril no ens miren;
també cauen massa ràpides.


Fidel Picó
El poeta roig
Abril 2016

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

La (meva...)


El plany, la ràbia... . Més aviat és el crit

d’homes i dones perduts

que, des d’una ciutat podrida de silencis,

hissen l’esguard que el pànic enderroca.

La boira bruta, el contenidor cremat,el plor del carrer en cendres... són els meus mots.

Tal vegada, un refugi a tanta desesperació.

És poca cosa més, la (meva) poesia.

Fidel; 2008


POESIA


LLIBERTAT


JUSTÍCIA


POESIA


!!!!!!


(...)