Dormir entre barquetes de poesia ???
...
Despertar; ara !!!

dimecres, 1 d’abril del 2015

Desnonat de verds


( Recomanació: mireu primer la imatge, llegiu el poema i al final, torneu a mirar la imatge. Gràcies )

Aquí la tramuntana (per exemple).
I aquí jo, nu, desnonat de verds,
desballesto plàcides carícies
al llindar de la resignació.
Ai si no em vens a treure !;
et faré un poema de SOS i plors,
cridaré el teu nom,
et somniaré en un passat de terra fèrtil i arrels fecundes.
I vent i mar(or) em duran
a la intempèrie i el torbament
reclòs, girant a batzegades caòtiques
com un etílic sense brúixola,
a mercè dels elements indomables.

Vine !, si us plau. Dona'm pau.
Deslliga'm d'aquest estat (i/o Estat...)
que esfulla i priva el meu lliure caminar.


Fidel; 1 abril de 2015
(Imatge: Marta Endrino)

1 comentari:

La (meva...)


El plany, la ràbia... . Més aviat és el crit

d’homes i dones perduts

que, des d’una ciutat podrida de silencis,

hissen l’esguard que el pànic enderroca.

La boira bruta, el contenidor cremat,el plor del carrer en cendres... són els meus mots.

Tal vegada, un refugi a tanta desesperació.

És poca cosa més, la (meva) poesia.

Fidel; 2008


POESIA


LLIBERTAT


JUSTÍCIA


POESIA


!!!!!!


(...)