Dormir entre barquetes de poesia ???
...
Despertar; ara !!!

dimecres, 26 de desembre del 2012

Pecat



He vist el pecat i el delit de ser clandestí.
He vist la pel·lícula d’aquells amants
que, aliens al cel i els seus topalls,
juguen a jugar, s’arrissen entre el compàs
d’aquell piano tot conquerint els seus anhels.
He vist aquesta imatge, aquesta platja,
aquesta pell que penetra pels meus ulls
i s’engrandeix quan baixa a l’ànima.
Llavors, el batec crepita i l’onada expansiva
humiteja els meus versos abans d’un silenci
tan sostingut com de dubte.
Em regalimen somnis i el pecat s’entela
com un mirall vestit de realisme.


Fidel; desembre de 2012

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

La (meva...)


El plany, la ràbia... . Més aviat és el crit

d’homes i dones perduts

que, des d’una ciutat podrida de silencis,

hissen l’esguard que el pànic enderroca.

La boira bruta, el contenidor cremat,el plor del carrer en cendres... són els meus mots.

Tal vegada, un refugi a tanta desesperació.

És poca cosa més, la (meva) poesia.

Fidel; 2008


POESIA


LLIBERTAT


JUSTÍCIA


POESIA


!!!!!!


(...)