Dormir entre barquetes de poesia ???
...
Despertar; ara !!!

divendres, 30 de novembre del 2018

Monàrquic


                   

                                                            “Un amor severament monàrquic”.
                     ( V.A.Estellés )

Em nego a ser el teu soldat,
el teu plom, metall fred, rovellat.
La teva monarquia grisa
que xiuxiueja espases
i fabrica fongs en sèrie
que són distrubuits pels i als teus súbdits
com engrunes subsidiades a destemps.

M’hi nego, no em plego.
No em segrestaràs al teu iglú
ni em mantindràs en dejú !

Em nego a fer les teves guàrdies,
a fer-te la reverència establerta,
a empassar-me els teus monòlegs de Nadal.
Em nego a dir-te “Don”, “Majestad”...

Nego ser el teu súbdit.

I Via fora davant aquest amor
de soldats severament monàrquics!


El poeta roig (Fidel Picó)
 28 i 30 de novembre de 2018

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

La (meva...)


El plany, la ràbia... . Més aviat és el crit

d’homes i dones perduts

que, des d’una ciutat podrida de silencis,

hissen l’esguard que el pànic enderroca.

La boira bruta, el contenidor cremat,el plor del carrer en cendres... són els meus mots.

Tal vegada, un refugi a tanta desesperació.

És poca cosa més, la (meva) poesia.

Fidel; 2008


POESIA


LLIBERTAT


JUSTÍCIA


POESIA


!!!!!!


(...)