Dormir entre barquetes de poesia ???
...
Despertar; ara !!!

dijous, 8 de novembre del 2012

POESIA en majúscules





Dimecres set de novembre envoltat de metàfores i d’altres llums de tardor. Van ser molts els i les aplegades per llegir-la a ella, la gran Maria Mercè Marçal; la poetessa de tantes llums i anhels i plaers i sentits majors. La poetessa majúscula i els seus llibres vells i sobretot, bells que passaven com dards de mel de mà en mà, de veu en veu, de boca a boca, de mot a mot i més mots formant un cercle meravellós i etern de poesia expansiva al servei de tot un poble, de tota una literatura, de tot...
Va ser una nit màgica d’alta poesia, amb tot de companys de viatge que esmolen el verb per posar-lo al llac dels cignes; on la veu de la Maria Mercè encara ressona des dels quatre punts cardinals de la terra. 
L’Horiginal ahir, una nit fosca de tardor barcelonina, va ser un cant de poesia viva, una àgora de veus alçades i de silencis dels qui estimen, ESTIMEM LA POESIA.


Fidel, 8 de novembre de 2012

1 comentari:

  1. m'haguera encantat estar .... però les teues paraules m'han fet viure aquest moment màgic

    ResponElimina

La (meva...)


El plany, la ràbia... . Més aviat és el crit

d’homes i dones perduts

que, des d’una ciutat podrida de silencis,

hissen l’esguard que el pànic enderroca.

La boira bruta, el contenidor cremat,el plor del carrer en cendres... són els meus mots.

Tal vegada, un refugi a tanta desesperació.

És poca cosa més, la (meva) poesia.

Fidel; 2008


POESIA


LLIBERTAT


JUSTÍCIA


POESIA


!!!!!!


(...)