Dormir entre barquetes de poesia ???
...
Despertar; ara !!!

dissabte, 11 de juny del 2016

Acosta't


Foto de Jordi Carrió (per la xarxa)


Acosta’t. Captura’m el poema. 
El pots cloure tu ?. 
Mesura la sal dels meus versos. 
Explica’m el final que vulguis. 
Miraria d’altres mots, d’altres ulls... 
Posa’t dins els meus crepuscles. 
Deixa’t anar. Executa les passes,
l’orgasme. El meu, el teu...

Clou(-me) aquest ball de desig infinit
i banyem-nos embadalits sota la pluja de vi.  


Fidel Picó
El poeta roig
Juny de 2016

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

La (meva...)


El plany, la ràbia... . Més aviat és el crit

d’homes i dones perduts

que, des d’una ciutat podrida de silencis,

hissen l’esguard que el pànic enderroca.

La boira bruta, el contenidor cremat,el plor del carrer en cendres... són els meus mots.

Tal vegada, un refugi a tanta desesperació.

És poca cosa més, la (meva) poesia.

Fidel; 2008


POESIA


LLIBERTAT


JUSTÍCIA


POESIA


!!!!!!


(...)